Dom

Dom

poniedziałek, 30 marca 2015

Przerwa techniczna

Ooooooo, ile Was tu  :) :) :)

Dawno nie pisałam, to prawda, ale to nie znaczy, że nie będzie kolejnych postów. Skoro powiedziałam A, to trzeba powiedzieć B, C, D i dobrnąć aż do Z. Słowo się rzekło. :)

Bardzo sorry, że zafundowałam sobie przerwę, ale uwierzcie, że jest to oddech tylko w publikowaniu bloga. Kolejne posty, na razie w wersjach roboczych, zapisuję na bieżąco, by nic mi nie umknęło i abyście dostali kompletną a nie skróconą wersję budowy.

Powód przerwy w blogu jest bardzo prozaiczny - zwyczajnie zbyt krótka doba. Niemniej roboty wykończeniowe idą pełną parą. Wylewki już są, tynki wewnętrzne się robią.

Do zobaczenia zatem.

Poproszę o pozytywne komentarze. To dodaje poweru i motywuje do publikacji kolejnych postów. Jak wiadomo motywacja jest najważniejsza, a skoro nie mam motywacji finansowej i "sprzedaję" moje doświadczenia za free, to dobre słowo się przyda. Ucieszy mnie każdy głos z którego się dowiem, że że mój blog jest komuś potrzebny, choćby tylko do pośmiania się :)

Dziękuję.
Lecę, bo budowa czeka. Nie mam dziś więcej czasu na pisanie.

Klara.

2 komentarze:

  1. Nie, przerwa, nie może być. Żadnych przerw!!! Prawie codziennie zaglądam na bloga aby przeczytać coś nowego i czytam o przerwie :( Już się nie mogę doczekać kolejnych postów, mam nadzieje, że szybko się pojawią. Odwalasz kawał dobrej roboty!!!

    P.S. Na żadnym forum branżowym, bologu itp. nie znalazłem tylu szczegółowych informacji co tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie... a ja tu czekam, czekam...
    Na szczęście budowę zacznę jakoś pod koniec roku (albo i w przyszłym, zależy ile zejdzie z podziałem działki), ale co się naczytam i dowiem już teraz - to moje :)
    Powodzenia! Niech Wam dom wyjdzie tak piękny jak sobie wymarzyliście :)

    OdpowiedzUsuń